هیات بلند پایه تجاری تاجیکستان وارد مشهـد شد

شناسه : 3786 16 می 2023 - 12:10 160 بازدید ارسال توسط :

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: مهمترین ظرفیت متقابل دو کشور ظرفیت خویشاوندی و فرهنگی است و بر این اساس زمینه برای توسعه همه جانبه به ویژه در بخش سرمایه‌گذاری و گردشگری فراهم است.

هیات بلند پایه تجاری تاجیکستان وارد مشهـد شد
پ
پ

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگاران در این خصوص گفت: استاندار “ختلان” در صدر این هیات 31 نفره تجاری تاجیکستان قرار دارد.


این سفر به دعوت قبلی استاندار خراسان رضوی و به منظور معرفی توانمندی‌های اقتصادی استان انجام شده و به همایش مشترک اقتصادی دوطرف و انعقاد قرارداد فی‌مابین منتهی خواهد شد.


دیدار با استاندار خراسان رضوی و شرکت در نشست مشترک اقتصادی با فعالان تجاری استان در محل اتاق بازرگانی از برنامه های روز چهارشنبه هیات تجاری تاجیکستانی در سفر به مشهد است.

استاندار ختلان از چند واحد تولیدی مشهد و فریمان دیدن کرد


دولتعلی سعید، استاندار ختلان در راس هیأتی از تجار و فعالان اقتصادی آن کشور روز دوشنبه وارد مشهد شد و مورد استقبال ابوالفضل چمندی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی قرار گرفت.


وی سپس همراه با هیات تجاری و اقتصادی تاجیکستان از 11 واحد صنعتی و تولیدی (صنعت و کشاورزی) شهرهای مشهد و فریمان دیدن و نحوه تولید، مزایا و توانمندی‌های این واحدها آشنا شدند.


استاندار ختلان به همراه این هیات تجاری صبح فردا، سه شنبه با استاندار خراسان رضوی ملاقات‌ و گفتگوی رسمی خواهد داشت.


همچنین این هیات روز چهارشنبه در نشست مشترک با هیات اقتصادی خراسان رضوی در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان حضور می یابند.

تاکید استانداران خراسان رضوی و ختلان تاجیکستان بر سرمـایه‌گذاری متقـابل دو کشــور


استانداران خراسان رضوی و ولايت ختلان تاجیکستان در نشست مشترک صبح امروز بر توسعه سرمایه‌گذاری متقابل و گردشگری تاکید کردند.


یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: مهمترین ظرفیت متقابل دو کشور ظرفیت خویشاوندی و فرهنگی است و بر این اساس زمینه برای توسعه همه جانبه به ویژه در بخش سرمایه‌گذاری و گردشگری فراهم است.


این بازديدها، زمینه تعاملات فرهنگی و اقتصادی فی مابین را افزایش داده است. بر اساس نیاز و علاقه شما آماده اقدام مشترک اقتصادی در بخش خصوصی نیز هستیم.


دولتعلی سعید، استاندار ختلان بیان کرد: شناسایی امکانات برادران خراسان رضوی برای ما جالب و جذاب است.
تمام شرايط آماده همکاری مشترک است به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری که مورد علاقه طرفین است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.