فردی که در حوزه بازرگانی فعالیت دارد قطعا باید دهها نمایشگاه مختلف شرکت کند تا بتواند تجربه لازم را در این خصوص کسب کند.
تجارت مانند کارخانه نیست که فقط یک سرمایه گذاری انجام شود و تولید مدنظر توسط چند مختصص صورت گیرد، تجارت امر تجربی است که این تجربه با حضور در رویدادهای بینالمللی و هیاتهای تجاری به دست میآید.
افرادی که قصد مراوده با آسیای میانه را دارند باید حضور در رویدادی مانند نمایشگاه ترکمنستان را غنیمت شمارند.
شرکتها و برندهای استانی نیز استقبال بسیار خوبی از این رویدادها دارند. قطعا این کار بسیار مثبتی است و باید استمرار داشته باشد.
بی تردید کسی که قصد تبدیل شدن به بازرگان حرفهای را دارد، باید هزینههای نمایشگاهی را سرمایهگذاری بداند و صرفا به دید هزینه به آن نگاه نکند تا از این طریق بتواند با بازارهای خارجی ارتباط بگیرد.
گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان با حضور حدود یکصد برند از 26 بهمن ماه سال جاری فعالیت خود را در شهر عشق آباد ترکمنستان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
ثبت دیدگاه